Oldalak

1/26/2016

W. Armstrong and Son

A kalap-kalandot megelőzően Armstrongék "intézményének" -Grassmarket-en található- üzlete volt az eredeti célpontom, mely úgyszólván kihagyhatatlan kincsesbányának bizonyult, ráadásul a történelmi Óváros szívében található, egészen közel a várkastélyhoz! Nem túlzás kijelenteni, hogy a gyanútlan betérő, (vagy épp céltudatos vintage-rajongó) szinte beleszédül a női- és férfi öltözékek,- kiegészítők pazar felhozatalába! A Vintage Emporium -egyik- specialitása egyébként, hogy kínálatában egészen széles időintervallumot ölel fel, így az antikizálódott, angol holmiktól kezdve a retro korszak bohókás darabjain át, mindent megtalálhatsz, mi szem-szájnak ingere! Szóval, ha egyszer ide beléptél, kizárt hogy üres kézzel távozz, mintahogy ez velem is történt, ugyanis egy kifogástalan kondíciónak örvendő párduc fejfedő boldog tulajdonosaként léptem ki az üzletből! Hja és volt még egy kellemes tapasztalatom, mikor is a Princes Street-en található  Topshop alsó szintjén, külön vintage-sarkot fedeztem fel, extrémen flitterzett blúzokkal, bőrkabátokkal és szőrmebundákkal (picit sajnálom is hogy ott nem készítettem fotókat). Amikor jobban szemügyre vettem, akkor jöttem rá (és csodálkoztam el), hogy a kis retro-oázist szintén az "Armstrong és Fia égisze" alatt működtetik, amit igazán szuper kezdeményezésnek tartok és támogatnám, hogy otthon is létesítsenek ehhez hasonló vintage-kuckókat valamelyik népszerű "fast-fashion" üzletben! (Itt meg kutakodhattok vintage-kincsek után, ha felkeltettem az érdeklődéseteket: http://www.armstrongsvintage.co.uk/ )