Oldalak

12/06/2014

"Oh Happy Day!"


Meg kell, hogy osszam veletek az örömhírt, ugyanis egy hete én is neveztem a Cydonia Vintage által meghirdetett -virtuális- szépségversenyre, melyre régi korok autentikus öltözékében/sminkjében várták a kiírók a fényképes nevezéseket! Mivel épp az előtte való héten valósult meg egy régi álmom, ami egy pazar közegben megejtett fotózást takar (a produktum hamarosan felkerül a blogra, még Karácsony előtt), így gondoltam egy merészet és én is neveztem -e két "pre"fotóval az említett szériából...és NYERTEM!!! Tehát köszönet érte a Cydonia kedves zsűritagjainak (mivel itt nem az ismerősök, barátok, családtagok -kissé részrehajló- lájkjai volt a mérvadó, hanem a "szakértő szemek" döntöttek), valamint a Vári Dénes Photography közreműködésének és Kovács Ivett (sminkes) "szépítő kezecskéinek" is ezer köszönet!!! 

És akkor mellékelném a -pár soros- bemutatkozásommal kísért fotókat is!

"Gyerekkorom óta elbűvölnek a múlttöredékek, legyen szó egy szecessziós ívű épületről, avagy egy klasszikus szépségű gyöngysorról a nagymama ékszeres dobozából (a bársony kelmék iránti rajongásról már nem is szólva). Hiszem, hogy vonzódásunk egy adott korhoz, nem holmi szeszélyes véletlen műve, inkább azzal a gondolattal tudok azonosulni, miszerint elmúlt inkarnációk "sejtései" determinálják! Leginkább a húszas évek miliőjével vagyok szerelemben, bár az ötvenes évek kifinomult nőideálja sem áll távol az ízlésvilágomtól, pont -e "vintage életérzés" szenvedélye sarkalt például arra is, hogy elkezdjek blogolni a témában!"

Photographed by Vári Dénes